vineri, 24 septembrie 2010

Review: crema hidratanta Bioten cu miere+cimbrisor

Despre crema(pe ambalaj):este special conceputa pentru a improspata si revitaliza tenul.Cu o textura speciala, crema se absoarbe usor si asigura hidradare pana la 24 de ore.

Parere personala: o folosesc in general seara, chiar daca este o crema de zi.Dimineata, dupa ce imi spal fata, nu simt nevoia sa o hidratez. O consider potrivita mai ales cand e frig afara, eu am ceva probleme cu tenul din cauza vantului&co. O folosesc uneori si ca baza de machiaj,dar nu mi se pare ca e vreo deosebire fata de alta crema la capitolul asta.Consider ca merita macar incercata.Eu am cumparat-o a 2-a oara si sunt multumita de ea.

Pro: pretul mic, in jur de 10 lei, la orice hypermarket;
        nu contine parabeni;
       hidrateaza destul de bine;
       are un miros foarte placut;

Contra: mamei mele i se pare ca ii usuca fata de la crema,deci nu este pentru orice tip de ten(pe ambalaj scrie: pentru ten normal/mixt);
            mirosul poate fi cam puternic pentru persoanele ceva mai sensibile;
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu